Sunday, September 13, 2009

我的人生經歷(中學時期).....☆讚哦☆

有d人讀書就係搾住本書係度死背難讀
又或者醬D重點寫出來 ...
但我讀書方式同其他人有d唔同...
我多數係用一d唔須靠自己努力以得高分嘅方法.
就係 
交換答案
不過此方法通用性至係到中學期間...
實質例子(我)
學時
得意科目係數學,Account,華語
以我的戰友Dsmd得意科目就係經濟學,科學,馬來文
我們就互相交換答案啦...
我都唔算勁...
我記得我班交換答案嘅過程好犀利...
銀紙寫答案搬凳傳答案,各式各樣誇張手法都有...
根本講都講唔完...
仲有...邊個話SPM交換答案不到嘅
完全交換都得
不過不分享

 
 

No comments:

Post a Comment